28 apr. 2015

Welcome to my life!



"Pictures of the week", "My week in pictures", "Fotodagboekje" en  nog zoveel andere titels die gebruikt worden om een artikel aan te duiden waarin wij als lezers een kijkje mogen nemen in jouw wereld. Heerlijk vind ik die blogposts en daarom maak ik er vandaag zelf eentje! Kijk mee naar mijn afgelopen week!


 Tsja, de week begon minder leuk. Ik had een anatomie tentamen en moest echt nog veel doen. Na een avondje met mijn commissie moest ik er toch echt even aan geloven en heb nog drie kwartier gestudeerd. Dit moest ik natuurlijk wel even met mijn trouwe snapchat-fans delen.

Middagje studeren in het park met een lief vriendinnetje!

sneak-peak van mijn nieuwe huisje! Het is nog erg kaal en er moet nog veel gebeuren, maar het gaat de goede kant op!

Training met Sas! Wel zonder zadel dit keer, maar ze liep lekker. 

Ik ging wandelen met Sas, samen met mijn vriendje. Wilde graag een leuke foto voor in mijn nieuwe kamer en dit is hem geworden denk ik :)

Ook ging ik bij mijn opa en oma in Noordwijk logeren, om even uit te rusten en paard te rijden met mijn oma. Hier ging ik hardlopen 's avonds en zag dit prachtige uitzicht. 

Ik at een aardappel met Laura, mijn reismaatje. Zo. fantastisch. 
Gepofte aardappel met pesto, groene groenten en pecorino. Wake me up for this

Ik maakte deze foto van mijn huidige kamertje. Ga 'm wel missen denk ik stiekem, maar krijg er zeker wat moois voor terug!

Hier heb ik net de vloer eruit gesloopt. Het was even een klusje, maar nu is er plek voor mooi nieuw laminaat!

Zo. dit was mijn weekje in foto's wel weer. Ik merk dat ik eigenlijk meer foto's moet maken om het artikel een beetje vol te krijgen, maar toch genoeg materiaal om te delen deze week!

Is dit iets wat ik vaker moet doen? Let me know!

Liefs,
Elana





2 opmerkingen:

  1. Wauw, de lucht op de foto in Noordwijk is zó mooi! Dat kledingrek in je kamer is ook heel tof, jaloers..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief paardje heb jij! Ahw.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...