3 apr. 2015

Daisy Eau So Fresh Sorbet!


Vandaag een artikel over mijn nieuwe liefde. Met veel plezier heb ik het afgelopen jaar 'Daisy Eau So Fresh' van Marc Jacobs gebruikt, en deze is nu bijna leeg. Aangezien de douglas tot 5 april nog een 25% kortingsactie had ging ik daar langs, met het plan om deze opnieuw te kopen, tot ik erachter kwam dat er een limited edition zomergeur is uitgebracht! Deze heet Sorbet en is er zowel in de "gewone" Daisy als in de Eau so fresh versie. Ik ging voor de laatste en ben er nu al dol op!


De originele naast de Limited Edition verpakking
Daisy Eau So Fresh is zo'n parfum waar ik standaard complimentjes over kreeg. Ik heb nogal wat parfums, maar deze doet het altijd goed. Het is een frisse geur, met frambozen, wilde rozen en een diepwarme geurnoot van pruimen. Buiten dat het een geur voor elke gelegenheid is, is de flacon ook echt een eyecatcher. Hij is wel aan de prijzige kant; voor 75 mL (de kleinste flacon) betaal je €67.


De beschrijving die bij deze LE-geur hoort is als volgt:
Dauwfris, zoet en vrolijk. Daisy Eau So Fresh Marc Jacobs Sorbet Edition roept, met een zoete melange van fruitige bloemen, vreugde op. De geur sprankelt met bruisende geurnoten van sappige mandarijn en appelbloesem. Frisse magnolia en dauwfrisse viooltjes bloeien op wanneer ze samensmelten met romige houtnoten tot een langdurig geurspoor. Top: Sappige mandarijn, appelbloesem, lotusbloem. Hart: Magnolia, jasmijn, dauwfrisse viooltjes. Basis: Zachte, romige houtnoten, muskus.
Echt een zomergeur! De flacon is wederom prachtig, maar toch net wat vrolijker met de rode, roze en paarse bloemen. Ik ben er in ieder geval enorm blij mee, en verwacht dat ik deze vaak zal dragen de komende tijd. Deze is (vraag me niet waarom) €0,50 goedkoper dan de originele versie, voor 75 mL betaal je dus €66,50. Mocht je nog van de 25% kortingsactie bij Douglas gebruik willen maken, deze loopt tot 5 april. 

Wat is jouw favoriete geur?

Liefs,
Elana


9 opmerkingen:

  1. Die ziet er zomers uit zeg! Lijkt me een heerlijke geur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind echt de flesjes en de verpakking super mooi.
    En als ik het zo lees is het echt een super goeie geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze altijd heel lekker ruiken maar toch echt te duur, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet bekennen dat ik de Marc Jacobs parfums nog niet geprobeerd heb, maar ik ben wel benieuwd naar eau so fresh Sorbet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och de verpakking alleen al is geweldig hè!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De vormgeving van de flacons zijn zo onwijs prachtig! Alleen daarom zijn ze het al waar om ze te kopen, haha! Heerlijke geurtjes :) Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's. De verpakking is al een reden om dit vrolijke parfum te willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik ben erg benieuwd naar de geur.! en wat leuk om je parfum testers in een champagne glas te doen ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...