10 jun. 2012

Ebay winactie time!


Tumblr_lqsl3ezxn61qfwg0ho1_500_large
Ter ere van mijn 100 volgers op Bloglovin  wil ik weer een winactie doen. Dit keer weer met spulletjes die je niet zomaar in iedere winkel kan kopen, want dat vind ik nou eenmaal leuk, haha. Aangezien ik beschik over een paypal account wordt dit een Ebay Winactie! Ik dacht dat dit voor jullie wel leuk zou zijn, aangezien ik weet dat niet al mijn lieve lezers die mogelijkheid hebben.
Ik heb een selectie gemaakt van spulletjes die ik zelf ook bezit, maar ik zal ze pas bestellen bij genoeg deelnemers. Het zou dus kunnen dat er iets niet meer beschikbaar is, maar daar zal vanzelfsprekend iets anders leuks voor in de plaats komen.
Meedoen? Lees dan snel verder!
EDIT; WEGENS COMMENTPROBLEMEN ZIJN ALLE INSCHRIJVINGEN WEG, DOE DUS ALSJEBLIEFT OPNIEUW MEE :)


Wat kan je winnen?
ObjectafbeeldingObjectafbeelding    Objectafbeelding Objectafbeelding
1. een Plug voor het muziek-oortjes gaatje in je telefoon in de vorm van een taartje, koekje of donutje. Ze passen in alle telefoons die een 'ipod' ingang hebben. Zó schattig. Ik kreeg deze voor mijn verjaardag.
2. Een pasjeshouder in de vorm van een diertje. Ik vind dit soort kaartjeshouders heel handig als ik een minitasje bij me heb en niet mijn hele portemonnee mee wil slepen. Ik heb de oranje versie, ook voor mijn verjaardag gekregen.
3. De dubbele ketting die jullie in mijn favoriete kettingen artikel hebben kunnen zien. Een zwaluwtje met een briefje en een envelopje.
4. De luchtballonnenketting die jullie ook hebben kunnen zien in dat artikel. Ook zeker een van mijn favorieten.

Wat moet je doen?
- Volg mijn blog met GFC óf Bloglovin
- Reageer op dit bericht, met de rede waarom jij graag wilt winnen

Wat mág je doen?
- Mij volgen op twitter ( dit is wel mijn persoonlijke twitter, dus alleen als je het leuk vind om te lezen, haha ) +1
- Deze winactie doorgeven via je eigen blog, dus door middel van een artikel of een sidebarberichtje +1
- Deze post liken op Bloglovin.

Meedoen kan tot en met  8 juli. Precies één maand dus :)

Succes allemaal!
Liefs,
Elana

20 opmerkingen:

  1. Leuke actie! Ik heb wel Ebay en Paypal, dus ik gun het de anderen! Ebay is superfijn trouwens, heb vandaag een concealer palette aangeschaft voor €3,50!!
    Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil dit super graag winnen!! Ik heb nog geen oortjes en zulke leuke oortjes wil natuurlijk iedereen:)

    Ik volg je op gfc en bloglovin en heb dit bericht geliked

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik doe mee, natuurlijk! waarom: omdat dit allemaal prachtige unieke items zijn die ik zo ontzettend graag wil winnen! (:
    ik volg je met gfc, bloglovin, ik heb het bericht geliked, en het staat in mijn sidebar! xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik doe mee! :D Ik heb verder gedaan wat nodig was, en ik zal het bericht in mijn sidebar zetten. Waarom ik wil winnen, tja wie wil niet winnen haha. ;p Het lijken me hele leuke items, en ik vind het speciaal dat je een give away doet met items die je zelf ook hebt / die bij je passen! Verder heb ik geen paypal account, dus leuk te krijgen wat anders niet gelukt zou hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik doe niet mee, is denk ik leuker voor degenen die geen paypal of ebay gebruiken :-) Leuke actie! Origineel! En gefeliciteerd natuurlijk he!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de 100 volgers!
    Ik volg je met GFC. Waarom ik wil winnen vind ik lastig te zeggen. Natuurlijk wilt iedereen winnen, dat is altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superleuke winactie, die kettingen zijn geweldig!
    -ik volg je met GFC en Bloglovin..
    -en ik doe mee, omdat ik gek ben op dit soort kettingen :)
    -ik heb je bericht op bloglovin geliked..
    -en ik heb deze winactie-post in de sidebar op m'n blog staan..
    www.creative-curly.blogspot.com
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe winactie is het toch, hihi! Ik gun het alleen de anderen, want volgens mij staan hierboven heel wat mensen die ontzettend graag willen winnen! En 100 volgers? Congratulations! Good work, girl! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. manuela schreurs11 juni 2012 om 18:56

    ik volg je via bloglovin en heb het artikel geliked.
    waarom ik wil winnen is omdat ik niet via ebay bestel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik volg je al een tijdje :)
    Ik volg je op twitter ( @xjepien )
    En ik heb je bericht geliked op bloglovin' !

    xxPien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk!! Ik volg je op beide en zal zo snel mogelijk wat over je plaatsen ;)

    X Emma

    http://liveitlikethis.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe heel graag mee. Ik zou dit pakketje graag winnen, omdat je deze spulletjes enkel online kunt krijgen. En daarom is het specialer, want je moet altijd veel geduld hebben en mogen overschrijvingen maken van jou ouders. Dus via deze winactie is het leuk om nieuwe speciale dingetjes te scoren van ebay.
    Ik volg je via gfc en bloglovin en ik heb dit berichtje geliked op bloglovin.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik volg je via Bloglovin' en heb bericht geliked. Ook volg ik je via GFC. Ik volg je ook nog eens op Twitter. Waarom ik wil winnen? omdat ik ze echt heel mooi vind en je bent ontzettend creatief doordat je het op deze manier aanpakt qua giveaway. Je blog vind ik echt super leuk en ja. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh leuke winactie! Ik volg je op Bloglovin' en GFC. Ik heb de post geliked en je winactie staat ook op onze blog. Waarom zou ik graag willen winnen? Omdat ik nu proefwerkweek heb en daar super hard voor aan het leren ben. Ook ga ik over met hele mooie cijfers dus dat verdient wel een cadeautje. Verder heb ik geen paypal account, dus dit is een mooie kans om wel aan die leuke sieraden te komen.
    xoxo Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke winactie ik volg je met gfc en bloglovin en ik heb je bericht geliked

    Liefs,
    Florence xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ah ik vind die kaarthouders zoooo leuk! Daar ben ik al een tijdje naar op zoek maar ik kan ze niet vinden! Dus dat is sowieso de reden dat ik graag wil winnen.

    - Volg je met GFC én Bloglovin'
    - Post geliked op Bloglovin'
    - Link in de sidebar op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik deed de vorige keer ookal mee en heb alles gedaan!
    Ik zou graag winnen omdat ik zo bang ben dat het niet goed aankomt! En nu weet ik zeker dat het niet beschadigd is. Ook is dit natuurlijk vééél meer betrouwbaar ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ellen Lambrecht25 juni 2012 om 09:24

    Ik doe ontzettend graag mee :D. Ik volg je + geliked. Ik zou dit zooooo graag winnen, omdat dit mijn kans is om eindelijk eens over al die leuke/cute spulletjes te beschikken die ik al een tijdje graag wil hebben. Ik kijk ontzettend veel op ebay, maar ik heb geen paypal en kan het dus niet aankopen :(. Daarom ben ik super blij dat je deze winactie organiseerd! Duimen maar, hihi :)
    Veel liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leeeeuk! Ik heb geen Paypal dus het lijkt me écht leuk om te winnen! Dit zijn echt super toffe hebbedingetjes.

    Ik volg je nu op gfc en ik heb dit bericht geliked op bl! :)

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for reading! Ik vind het leuk om jullie meningen te horen en ik probeer zo snel mogelijk ook op jouw blog te kijken!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...